Kontakt oss

Sørvis med et smil :-)

På telefon, epost, chat, Facebook og Twitter. Ordinære åpningstider for supporten er hverdager 08:30 - 16:30. Er du for seint ute er vi tilgjengelige på Facebook døgnet rundt. Vi garanterer svar på timen på alle skriftlige henvendelser innenfor ordinære åpningstider!

Kontaktinformasjon

SYSE AS
Møllegaten 12
N-3111 Tønsberg, Norge/Norway
Foretaksregisteret: NO981535286MVA
Telefon: 333 49700
Epost: post@syse.no
Facebook: https://www.facebook.com/syse.no/

Gå til Kontaktskjema for å sende en melding fra denne siden

Kundeservice holder åpent på hverdager, 08.30 - 16.30.

Chat

Chat er tilgjengelig innenfor ordinære åpningstider. Utenfor ordinære åpningstider kan du legge igjen en beskjed så kontakter vi deg så snart som mulig neste arbeidsdag. Er det full krise så får du tak i oss på Facebook :-)

Chat med Kundeservice: Klikk her for å åpne chat-klienten

Tjenesten benytter cookies som lagrer informasjon om dine brukerpreferanser, og kan benyttes til å identifisere enheten på tvers av besøk. Ved å starte en chat-økt samtykker du i vår Cookie Policy og Personvernerklæring.

Facebook messenger

Kontakt oss på Facebook for hjelp utenfor ordinære åpningstider! Vi svarer vanligvis i løpet av noen minutter, men utenfor ordinære åpningstider kan det ta litt lenger tid.

Support utenfor ordinære åpningstider er begrenset til teknisk support, saker som gjelder faktura/økonomi, salg og liknende blir besvart neste arbeidsdag.

Facebook Messenger Link: https://m.me/syse.no

Klikk linken for å starte en Messenger-samtale med Kundeservice. Du må være pålogget Facebook i nettleseren eller Facebook Messenger for å bruke tjenesten.

Fjernstyring

Vi tilbyr fjernstyring for enda raskere problemløsning, helt vederlagsfritt. Vi fjernstyrer enheten din for å finne og rette eventuelle feil, endre konfigurasjon med mer. Det koster ingenting ekstra, og du kan få hjelp med alt fra mobiltelefoner til servere!

TeamViewer klient: https://get.teamviewer.com/7bmf2t9

Last ned og installer TeamViewer-klienten, og kontakt Kundeservice for å få en ledig konsulent til å hjelpe deg :-)

Vakttjenesten

Ring 333 49700, angi tastevalg 3 for Vakttjenesten og deretter avtalenummer. Avtalenummeret finner du i kontrollpanelet under 'Din profil'.

SLA1: 08:00 - 16:00 mandag til fredag
SLA2: 08:00 - 22:00 mandag til fredag
SLA3: 24/7/365

Tilgang til Vakttjenesten krever en avtale om Managed Hosting, eller tilsvarende avtale om drift og overvåking.

Hvis du har behov for å oppgradere avtalen til et annet SLA-nivå må du kontakte Kundeservice innenfor ordinære åpningstider.

Legg igjen melding

Skriv hva du har på hjertet i meldingsfeltet. Vi svarer deg så snart vi kan og senest i løpet av en time innenfor ordinære åpningstider.

Chat