Kontakt oss - SYSE

Kontakt oss

Sørvis med et smil :-)

På telefon, epost, chat, Facebook og Twitter. Ordinære åpningstider for supporten er hverdager 08:30 - 16:30. Er du for seint ute er vi tilgjengelige på Facebook døgnet rundt. Vi garanterer svar på timen på alle skriftlige henvendelser innenfor ordinære åpningstider!

Kontaktinformasjon

SYSE AS
Møllegaten 12
N-3111 Tønsberg, Norge/Norway
Foretaksregisteret: NO981535286MVA
Telefon: 333 49700
Epost: post@syse.no
Chat: Chat med Kundeservice
Facebook: https://www.facebook.com/syse.no/

Gå til Kontaktskjema for å sende en melding fra denne siden

Kundeservice holder åpent på hverdager, 08.30 - 16.30.

Facebook messenger

Kontakt oss på Facebook for hjelp utenfor ordinære åpningstider! Vi svarer vanligvis i løpet av noen minutter, men utenfor ordinære åpningstider kan det ta litt lenger tid.

Support utenfor ordinære åpningstider er begrenset til teknisk support, saker som gjelder faktura/økonomi, salg og liknende blir besvart neste arbeidsdag.

Facebook Messenger Link: https://m.me/syse.no

Klikk linken for å starte en Messenger-samtale med Kundeservice. Du må være pålogget Facebook i nettleseren eller Facebook Messenger for å bruke tjenesten.

Fjernstyring

Vi tilbyr fjernstyring for enda raskere problemløsning, helt vederlagsfritt. Vi fjernstyrer enheten din for å finne og rette eventuelle feil, endre konfigurasjon med mer. Det koster ingenting ekstra, og du kan få hjelp med alt fra mobiltelefoner til servere!

TeamViewer klient: https://get.teamviewer.com/7bmf2t9

Last ned og installer TeamViewer-klienten, og kontakt Kundeservice for å få en ledig konsulent til å hjelpe deg :-)

Vakttjenesten

Ring 333 49700, angi tastevalg 3 for Vakttjenesten og deretter avtalenummer. Avtalenummeret finner du i kontrollpanelet under 'Abonnementsliste' -> 'Managed Hosting'.

SLA1: 08:00 - 16:00 mandag til fredag
SLA2: 08:00 - 22:00 mandag til fredag
SLA3: 24/7/365

Tilgang til Vakttjenesten krever en avtale om Managed Hosting, eller tilsvarende avtale om drift og overvåking.

Dersom du har behov for å oppgradere avtalen til et annet SLA-nivå må du kontakte Kundeservice innenfor ordinære åpningstider.

Legg igjen melding

Skriv hva du har på hjertet i meldingsfeltet. Vi svarer deg så snart vi kan og senest i løpet av en time innenfor ordinære åpningstider.

Chat