Managed Hosting

vi jobber når du sover

Gjør det du kan best med tiden du har tilgjengelig. Vi drifter alt det tekniske bak teppet; vi jobber når du jobber og vi jobber når du sover.

Send meg et tilbud

Økt ytelse og oppetid - Mer enn bare hardware og infrastruktur

Vi hjelper deg med å øke fart og ytelse på dine applikasjoner, identifisere kritiske flaskehalser som vil lage problemer når du får mye trafikk, og finne eventuelle årsaker til driftsstans for applikasjoner og nettsider.

Økt leveranseevne - Vi håndterer installasjon og konfigurasjon

Installasjon av web-applikasjoner og programvarekomponenter kan være tricky. Vi installerer og konfigurerer for deg slik at du kan konsentrere deg om selve bruken i dine leveranser.

Eksperthjelp - Med ekspertkompetanse på KVM

Reduser kompleksiteten og dine kostnader til utstyr og drift. Enten du leier servere av oss, eller har egne (colocation), hjelper vi deg med å virtualisere ditt driftsmiljø, og med skalering av infrastrukturen etter behov.

24-7-365

SLA-avtaler som lar deg sove om natten. Vi overvåker og retter eventuelle feil på tjenestene 24/7/365, og du får tilgang til en dedikert vakttjeneste som er tilgjengelig på telefon døgnet rundt, alle dager - selv på julaften.

  • Canal DigitalLogo for Canal Digital
  • House of ControlLogo for House of Control
  • PlapreLogo for Plapre
  • mystore.noLogo for MyStore
  • X-lifeLogo for X-Life

Sikre dine servere

Image illustrating a security badge

Hacking kan medføre nedetid og svært stor skade på både omsetning og omdømme. Vi reduserer risikoen med bl.a. optimale firewall-regler, riktige brukerrettigheter og fortløpende scanning etter virus og ondsinnet programvare.

Send meg tilbud

Fyll ut skjemaet, så tar vi kontakt for en uforpliktende samtale om hvordan vi best mulig kan hjelpe deg.

Spørsmål og svar

  • Hva er responstiden for de ulike SLA-nivåene?

    Garantert responstid innenfor ordinær kontortid (SLA1) og på kveldstid (SLA2) er 4 timer. Garantert responstid for helg/natt/høytid (SLA3) er 8 timer.

  • Hvorfor er garantert reponstid så lang som 4 og 8 timer?

    Responstiden er et worst-case scenario som skal gi oss kontraktsmessig ryggdekning i tilfelle noe utenkelig skulle inntreffe med flere av våre ansatte (sykdom/ulykke/m.v.) samtidig. Erfaringsmessig ligger responstiden på noen ganske få minutter.

  • Hvordan overvåkes en server?

    Vårt eget overvåkingssystem poller status for serverens strøm, Internettforbindelse, komponenter (CPU, HDD m.v.) og eventuelle tjenester som f.eks. Apache eller IIS, og varsler vakthavende ved problemer. Hardware som ikke er eid av SYSE kan innlemmes i overvåkingstjenesten med egne tilleggsavtaler.

Hjelp